pondělí 18. července 2016

Nová blogerka? Ale néé!

Ahoj!

Jmenuji se Kristýna a jak už to o prázdninách bývá, člověk se začne nudit. Znáte to, když spíte pomalu až do oběda, vstanete, najíte se, pustíte si film a vlastně celý den strávíte válením? Kdo by to nebral, jenže po chvilce vás to přestane bavit a začnete uvažovat, co by jste mohli začít dělat. Já se dala na vaření, pečení, prostě přípravu různých dobrot! Rozhodla jsem se s vámi o ně podělit, protože po ochutnání mých výtvorů jsem si je nemohla nechat jen pro sebe (ano Kristýnko, pochval se!! :D). Založila jsem si tedy tento blog, abych se podělila o nějaké skvělé recepty (osobně ověřené), zážitky z cest nebo prostě jen se svými myšlenkami, názory a tak (znáte to). Takže dost úvodu, proč tento blog vznikl a já jdu přidat článek o lahodném perníku na plech, který je prostě luxusní!  K.





Ať žije léto a výlety k vodě!

Žádné komentáře:

Okomentovat